پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

امام جمعه موقت تبریزازمسئولان کشور خواست با خدمت به مردم به وظیفه خود درقبال حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب اسلامی عمل کنند.

امام جمعه موقت تبریز : مسئولان دین خود را به مردم ادا کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محمد تقی  آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت : مردم در چهاردهه گذشته دین خود را در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ادا کرده اند و  وظیفه دولت‌مردان است که با خدمت به مردم نشان دهند دلسوز نظام هستند.
وی افزود: مشکلات اقتصادی برای اقشار ضعیف شکننده است و  دولتمردان باید مشکلات معیشتی مردم  را حل و بیکاری را مهار کنند.
خطیب موقت نماز جمعه تبریز با اشاره به راهپیمایی گسترده و شکوهمند مردم در 22 بهمن، امسال تاکید کرد: ملت با حضور میلیونی‌  خود آبروی نظام را حفظ کرد و پاسخ تهدیدات دشمنان را به نحو احسن داد.
آیت اله آل‌هاشم گفت:تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد هرچقدر تهدیدات دشمنان بیشتر می شود، مردم نیز  در صحنه‌ها بیشتر حضور می یابند و پاسخ یاوه گویی دشمنان را می دهند و نمونه بارز آن جواب دندان شکن مردم به رئیس جمهور جدید امریکا در 22 بهمن امسال بود.
وی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن که مایه آبروی انقلاب و ایران اسلامی شد قدر دانی و خاطرنشان کرد :  این عظمت و شکوه در راهپیمایی امسال کمر دشمن را شکست و غیرت و بصیرت مردم آذربایجان را در تبعیت از ولایت فقیه  به نمایش گذاشت.
امام جمعه موقت تبریز به دیدار اخیر مردم آذربایجان با رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار بیانات گوهر باری داشتند که بیان این مطالب در جمع مردم آذربایجان نشانگر لطف و عنایت معظم له به مردم همیشه در صحنه و با بصیرت آذربایجان شرقی است.
آیت الله آل‌هاشم افزود: رهبر معظم انقلاب حماسه ۲۹ بهمن سال 1356را به عنوان درس بزرگ برای همه آحاد جامعه دانستند و نقش این رویداد تاثیر گذار و مهم را در پیروزی انقلاب اسلامی متذکر شدند.
خطیب موقت جمعه تبریزبه نقش روحانیت و مردم تبریز در این حماسه ماندگار اشاره کرد و افزود : نباید یادِ آیت‌الله قاضی طباطبایی را فراموش کنیم چرا که مردم تبریز در گرامیداشت چهلم مردم قم نقشه‌های دشمن را خنثی کردند و این مردم با هدایت آیت الله قاضی طباطبایی یا همان خمینی آذربایجان در صحنه حضور یافته و به ندای امام روح الله لبیک گفتند.
وی به  ایام فاطمیه هم اشاره کرد و گفت: روزهای عزاداری حضرت فاطمه‌ زهر ا(س) روزهای دفاع از مظلومیت فرزند پیامبر اکرم (ص) و همسر امام اول شیعیان(ع) است که باید با برپایی آیین های مختلف یاد آن مظلومه شهیده گرامی داشته شده و نقش ایشان در دفاع از حریم ولایت تبیین شود.
آیت الله آل‌هاشم با گرامیداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی، پنجم اسفند ماه را به تمام مهندسان تبریک گفت و از تلاش آنان قدردانی کرد.

 اخبار مرتبط با موضوع:

پایگاه اطلاع رسانی آناج : دولت‌مردان با خدمت به مردم نشان دهند دلسوز نظام هستند/ قیام 29 بهمن تبریز و یادِ آیت‌الله قاضی نباید فراموش شود

خبرگزاری رسا : آشتی ملی با وجود اقتدار ایران اسلامی بی معنا است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 29 / 11 / 1395برچسب:, توسط میثم